Struktura društva

Društvo na čijem je čelu direktor, strukturirano je kroz službe koje u suradnji sa renomiranim izvođačima radova, prvoklasnim odvjetničkim uredima, osiguravajućim kućama i bankama, koristeći vrhunske programske aplikacije obavlja sve poslove upravljanja na zadovoljstvo svojih klijenata.

Budući da je upravljanje nekretninama vrlo važna djelatnost usmjerena očuvanju i povećanju vrijednosti nekretnina kao oblika najvrijednije materijalne imovine pojedinca i zajednice, bitno je povjeriti svoju zgradu na upravljanje renomiranom upravitelju koji raspolaže znanjem, organizacijom i tradicijom kao što je tvrtka ZadarStan d.o.o.

U svom poslovanju tvrtka ZadarStan posebno vodi brigu o točnosti i ažurnosti podataka, transparentnom načinu poslovanja, uvažavanju zahtjeva predstavnika i suvlasnika, suradnji prilikom odabira izvođaća, raspoloživosti suvlasnicima i izvan radnog vremena (održavanje skupa suvlasnika), a sredstvima zajedničke pričuve upravlja pažnjom dobrog gospodarstvenika.

Uz osobni pristup svakom klijentu, nudimo stručno savjetovanje o svim segmentima upravljanja, te brzu i stručnu obradu zahtjeva.

Uprava društva

Upravu društva predstavlja direktor koji obavlja poslove organizacije i rukovođenja društvom.

Služba općih poslova

Služba općih poslova nadležna je prvenstveno za poslove vezane uz:

  • pripremu prijedloga Međuvlasničkog ugovora
  • pripremu ponuda za ugovaranje upravljanja i izradu Ugovora o upravljanju
  • osiguranje zgrade
  • pripremne radove i koordinaciju u postupku povezivanja knjige položenih ugovora sa zemljišnom knjigom
  • prijem predstavnika i suvlasnika, te održavanje sastanaka vezano za rješavanje problematike održavanja zgrade

Financijsko računovodstvena služba

Financijsko računovodstvena služba između ostalog, nadležna je za poslove vezane uz

  • knjigovodstveno praćenje sredstava zajedničke pričuve
  • čuvanje i pohranjivanje cjelokupne financijske dokumentacije zgrada
  • prisilnu naplatu SZP, odnosno slanje opomena neurednim platišama, podnosi prijedloge za ovrhu u dogovoru sa predstavnikom zgrade, u suradnji s pravnim zastupnikom Društva prati postupak prisilne naplate do okončanja i daje redovita izvješća o stanju pokrenutih ovršnih postupaka
  • izradu i dostavu godišnjih financijskih izvještaja zgrade
  • obračun naknade predstavnicima s izradom pripadajućih zakonskih obrazaca
  • obračun naknade čistačicama s izradom pripadajućih zakonskih obrazaca
  • knjigovodstveno praćenje obveza po kreditima
  • plaćanje utroška zajedničke električne energije zgrade i vođenje evidencije
  • prikupljanje sredstava zajedničke pričuve, odnosno pripremu i otpremu računa i uplatnica
  • analitičko knjiženje ostalih troškova i prihoda stambenih zgrada kojima one raspolažu,
  • izvještavanje o stanju sredstava zajedničke pričuve na zahtjev predstavnika i suvlasnika

Tehnička služba

Tehnička služba nadležna je za:

  • redovno održavanje zajedničkih dijelova i uređaja zgrada, uključivši potrebna godišnja atestiranja
  • hitne popravke
  • nužne popravke i
  • izvanredno održavanje zgrada
  • povremeni i godišnji pregled zgrada
  • izradu godišnjeg programa održavanja zajedničkih dijelova i uređaja
  • tehnički prijem zgrada
  • prijavu šteta vezano za osiguranje
  • izradu elaborata i troškovnika
  • provođenje dogovorenih radova, te nadzor istih
  • čuvanje i pohranjivanje tehničke dokumentacije zgrada

Osim navedenih osnovnih poslova, vršimo sve ostale poslove sukladno Zakonu o vlasništvu i drugim stvarnim pravima, te ostaloj pravnoj regulativi vezanoj za upravljanje i održavanje zgrada, kao i Ugovoru o upravljanju.

U svakom od segmenata poslovanja svim suvlasnicima trudimo se pružiti što kvalitetniju uslugu, a organiziranjem cjelodnevnog dežurstva, hitne intervencije moguće su tijekom 24 sata radnim danom i blagdanom.